Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με τις Εγκαταστάσεις του Marathon Land
Πόσα χρόνια δραστηριοποιείτε το Marathon Land?
Το Marathon Land ξεκίνησε την δραστηριότητα του το 1989.
Διαθέτουμε Κρατική άδεια λειτουργίας με αριθμό: 665/22.02.1989
Μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Ιδιοκτητών Ενδιαιτημάτων Ζώων.Μπορώ να επισκεφτώ τις εγκαταστάσεις σας πριν φέρω το κατοικίδιό μου?
Φυσικά. Εμείς, προτρέπουμε τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων να έρθουν να μας επισκεφτούν. Θέλουμε να δείτε το πώς είμαστε διαφορετικοί από άλλους συναδέλφους μας. Φέρτε και τον σκύλο σας μαζί, απλά σιγουρευτείτε ότι έχετε μαζί σας το ενημερωμένο βιβλιάριο εμβολίων του σκύλου σας.
Πρέπει να κάνω την παράδοση / Παραλαβή Κυριακή ή επίσημη αργία. Είναι δυνατόν?
Φοβάμαι πως όχι. Είμαστε κλειστά όλη την διάρκεια του χρόνου Κυριακές και επίσημες αργίες.
Προτείνουμε σε ιδιοκτήτες που πρέπει να αφήσουν το ζώο τους μια από τις ημέρες που είμαστε κλειστά, να σκεφτούν εάν υπάρχει κάποιος φίλος ή συγγενής που θα μπορούσε να παραδώσει το ζώο σε εμάς την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα. Έτσι γλυτώνουν επιπλέον χρέωση. Αν αυτό δεν είναι δυνατόν τότε θα χρεωθούν επιπλέον ημέρα/ες παραμονής.
Το ίδιο ισχύει και για τις παραδόσεις. Εκτός εάν, κάποιος φίλος ή συγγενής μπορεί να παραλάβει το ζώο την προηγούμενη ημέρα. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε για τα στοιχεία του αλλιώς δεν θα μπορέσουμε να τον παραδώσουμε.
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στα Deluxe δωμάτια και στις junior /baby suites?
Τα Deluxe δωμάτια έχουν εσωτερικό χώρο με αντιολισθητικό πλακάκι και χωρίζονται με τοίχο για να παρέχουν ηρεμία και ασφάλεια στο ζώο την ώρα του φαγητού και της ξεκούρασης. Τα σκυλιά έχουν πρόσβαση στον προσωπικό κήπο τους όλο το 24ωρο και μπαινοβγαίνουν σύμφωνα με την επιθυμία τους. Μπορούν να δουν τον γείτονά τους αλλά δεν μπορούν να έχουν άμεση επαφή. Επίσης υπάρχουν στεγασμένοι κήποι για τους δραπέτες, γι αυτό, παρακαλώ ενημερώστε μας αν ο σκύλος σας είναι ένας Ρωχάμης.
Πόσο συχνά καθαρίζεται?
Τα δωμάτια καθαρίζονται καθημερινά. Πολλές φορές περισσότερο από μία φορά ημερησίως. Απολυμαίνουμε τον χώρο μας 3 φορές την εβδομάδα. Χρησιμοποιούμε απολυμαντικά ακίνδυνα για τα ζώα αλλά ισχυρά να σκοτώσουν παθογόνους οργανισμούς, μύκητες και βακτήρια. Είμαστε περήφανοι για την καθαριότητα του χώρου μας.
Μπορώ να τηλεφωνήσω για να μάθω τι κάνει ο σκύλος/γάτα μου?
Φυσικά!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε ελεύθερα μέσα στο ωράριο λειτουργίας μας.
Κάνετε ειδικές τιμές για μεγάλο χρονικό διάστημα?
Ναι. Ρωτήστε όταν κάνετε την κράτηση.
Είναι κάποιος εκεί όταν είστε κλειστά, τα βράδια, τις Κυριακές και αργίες?
Ναι μένουμε εδώ. Και το προσωπικό μας μένει σε σπίτι εδώ. Εκτιμούμε την κατανόηση και τον σεβασμό σας για τις ώρες της προσωπικής μας ζωής και της φροντίδας των κατοικίδιων σας.
Το ότι είμαστε κλειστά δεν σημαίνει ότι δεν φροντίζουμε τα ζώα σας!
Αν καθυστερήσω σε κάποιο ταξίδι μου και δεν έρθω την προκαθορισμένη ημερομηνία παραλαβής?
Αν καθυστερήσετε για κάποιο λόγο, παρακαλούμε ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό. Θα φροντίσουμε το κατοικίδιό σας μέχρι να επιστρέψετε. Όμως, αν δεν έχουμε σύντομα νέα σας για την καθυστέρηση του ερχομού σας, θα θεωρήσουμε ότι το κατοικίδιο έχει εγκαταλειφτεί σε εμάς.
Πότε πληρώνω για τις υπηρεσίες σας?
Όλο το υπόλοιπο του ποσού (εξαιρώντας τυχών προκαταβολές)πρέπει να καταβληθεί με την παραλαβή του ζώου σας. Εάν κάποιος τρίτος έρθει για την παραλαβή του τότε, πρέπει η εξόφληση να έχει γίνει νωρίτερα.
Πως το Marathon Land διαφέρει από τους άλλους ξενώνες?
Κατά την διάρκεια της ημέρας οι φιλοξενούμενοι έχουν πολύ χρόνο στους χώρους εκτόνωσης & παιχνιδιού. Οι χώροι μας είναι πολύ ευρύχωροι, έχουμε τους περισσότερους και μεγαλύτερους χώρους από κάθε άλλο Ξενώνα. Τα σκυλιά στο Marathon Land συμμετέχουν ενεργά στο παιχνίδι κατά την διάρκεια της ημέρας. Συμπεριλαμβάνουμε την άσκηση και το φαγητό στην ημερήσια χρέωση φιλοξενίας. Εάν επιθυμείτε να δίνουμε στον σκύλο σας τα καθημερινά treats ( μπισκότα κλπ) απλά φέρτε τα μαζί σας. ΔΕΝ υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για αυτό.
Ποιες είναι οι ώρες άφιξης και παραλαβής του ζώου? Είναι διαφορετικές από το αναρτημένο ωράριο λειτουργίας?
Οι ιδιοκτήτες μπορούν να παραδώσουν και να παραλάβουν το κατοικίδιό τους οποιαδήποτε στιγμή μέσα στο αναρτημένο ωράριο λειτουργίας μας.
Το ωράριο είναι ως εξής
Χειμερινό: Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00π.μ -5:00μμ
Σάββατο: 10:00πμ – 2:00μμ
Θερινό: Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00πμ – 2:00μμ
5:30μμ – 7:30μμ
Σάββατο: 10:00πμ – 2:00μμ
Δεν είμαστε ανοικτά για παραδόσεις /παραλαβές, Κυριακές και επίσημες αργίες
Η αλλαγή του ωραρίου από χειμερινό σε θερινό γίνεται με την επίσημη αλλαγή της ώρας.
Υπάρχει κτηνίατρος στον Ξενώνα?
Το προσωπικό είναι μαζί μας πολλά χρόνια και έχουμε μεγάλη εμπειρία με τα ζώα. Υπάρχει κτηνίατρος με τον οποίο συνεργαζόμαστε και μπορεί να μεταβεί στο kennel όποτε χρειαστεί. Επίσης, σε ιδιαίτερα περιστατικά και μετά από συμβουλή του κτηνιάτρου, μπορούμε να επικοινωνήσουμε με κτηνιατρική κλινική και να σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό χρησιμοποιώντας την επαφή έκτακτης ανάγκης που μας έχετε δώσει.
Suites
Κάθε Junior suite διαθέτει κανονικού μεγέθους καναπέ, χαλί, κουρτίνες, κάδρα, φωτισμό, πολυτελή vet bed, αναπαυτικές μαξιλάρες και, θέρμανση με το ανάλογο κόστος. Έχει προσωπική στεγασμένη βεράντα για απόλυτη χαλάρωση και παιχνίδι.
Κάθε baby suite διαθέτει χαλί, πολυτελή vet bed, αναπαυτικές μαξιλάρες, φωτισμό και, θέρμανση με το ανάλογο κόστος. Έχει προσωπική στεγασμένη βεράντα για χαλάρωση και παιχνίδι.
Έχουμε διαθέσιμο συγκεκριμένο αριθμό Junior/baby suites και οι κρατήσεις γίνονται νωρίς, γι αυτό, αν προγραμματίζεται διακοπές Χριστούγεννα, Πάσχα ή Αύγουστο και θέλετε να δώσετε στον σκύλο σας μια νότα πολυτέλειας, κάντε την κράτηση εγκαίρως.
Ο σκύλος μου δεν δέχεται άλλους ανθρώπους.
Υπάρχουν ειδικά δωμάτια (private rooms) όπου, ο εξωτερικός χώρος εκτόνωσης και παιχνιδιού χωρίζεται με ένα πορτάκι που ανοίγει με τροχαλία χωρίς να έρχεται σε επαφή ό άνθρωπος με τον σκύλο. Τα πορτάκια είναι κλειστά την ώρα καθαριότητας και την ώρα σερβιρίσματος της τροφής. Έχουμε διαθέσιμο συγκεκριμένο αριθμό ειδικών δωματίων και πρέπει να γίνει εγκαίρως ή κράτηση. Τιμή κατόπιν συνεννόησης.
Μπορούν τα κατοικίδιά μου να μείνουν μαζί στον ίδιο χώρο?
Φυσικά και μπορούν. Εφόσον πρόκειται για κατοικίδια της ιδίας οικογένειας και τα πηγαίνουν καλά μεταξύ τους. Μπορούμε να τα χωρίζουμε την ώρα του φαγητού εάν υπάρχει λόγος. Απλά ενημερώστε μας κατά την άφιξη. Δυστυχώς δεν μπορούμε ακόμα να φιλοξενήσουμε μαζί τον σκύλο και την γάτα σας.
Κάνετε εκπτώσεις σε περίπτωση πολλών ζώων?
Ναι, φθάνει να μοιράζονται το ίδιο δωμάτιο και χώρο εκτόνωσης και παιχνιδιού. Εάν διαμένουν σε χωριστά δωμάτια η χρέωση είναι ξεχωριστά για ο κάθε ένα. Η έκπτωση για πολλά κατοικίδια είναι διαθέσιμη μόνο την χαμηλή περίοδο. (εκτός Χριστουγέννων, Πάσχα, Ιουλίου και Αυγούστου)
Ποιο είναι ένα τυπικό καθημερινό πρόγραμμα?
Το πρωί: Δίνουμε την πρωινή φαρμακευτική αγωγή σε όσους χρειάζονται. Όλοι οι σκύλοι βγαίνουν στους χώρους εκτόνωσης και παιχνιδιού. Πλένονται και στεγνώνονται όλα τα δωμάτια φιλοξενίας. Πλένονται όλα τα σκεύη σερβιρίσματος φαγητού.
Μεσημέρι: Διάλειμμα. Όλοι οι σκύλοι ξεκουράζονται μετά από ένα πρωινό έντονης δραστηριότητας.
Απόγευμα: Όλοι οι σκύλοι ξαναβγαίνουν στους χώρους εκτόνωσης και παιχνιδιού.
5:00μμ ή 7:00μμ (χειμώνα ή καλοκαίρι): Ώρα φαγητού.
Δίνουμε την βραδινή φαρμακευτική αγωγή σε όσους χρειάζονται.
Καληνυχτίσουμε τους σκύλος. Όλοι θα κοιμηθούν ήσυχοι.Αν δεν μπορώ να έρθω μέσα στο ωράριο λειτουργίας σας?
Αν καθυστερήσετε λίγο, κάντε μας ένα τηλέφωνο και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι μπορούμε για ιδιαίτερες περιπτώσεις. Καταλαβαίνεται ότι, όπως όλοι οι εργαζόμενοι έτσι και εμείς, έχουμε συγκεκριμένο καθημερινό πρόγραμμα, συγκεκριμένο ωράριο για το προσωπικό μας και έχουμε να φροντίσουμε τους τετράποδους φίλους μας. Περιστασιακά μπορούμε να κάνουμε κάποια ιδιαίτερη διευθέτηση προ ή μετά του ωραρίου μας με την ανάλογη χρέωση.
Πως μπορώ να πληρώσω?
Δεχόμαστε μετρητά, καταθέσεις μέσω τραπέζης και πιστωτικές κάρτες VISA & MASTERCARD.